مدیریت امور اداری و پشتیبانی
وظایف حوزهی مدیریت امور اداری و پشتیبانی
1.نظارت بر انجام امور استخدامی کارکنان، جذب، گزینش،تهیه و صدور احکام کارگزینی اعم از ترفیع، ارتقاء، انفصال،مرخصی، بیمه و بازنشستگی
2.نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات،بخشنامهها و آیین نامه های مصوب اداری و استخدامی در واحدهای مختلف پژوهشگاه
3.نظارت بر دریافت و ثبت مکاتبات وارده و صادره، ارسال و مراسلات،تایپ و تکثیر اوراق مورد نیاز
4.نظارت بر تهیه و تامین مایحتاج و نیازهای داخلی واحدهای پژوهشگاه و توزیع کالاها و ملزومات خربداری شده حسب درخواست واحدها
5.نظارت بر امور مربوط به خدمات عمومی و کاخداری و تعمیر و نگهدای ساختمان،تاسیسات و تجهیزات پژوهشگاه
6.نظارت بر فراهم کردن تسهیلات و خدمات رفاهی مورد نیاز از قبیل وام مسکن، بیمة تکمیلی، سفرهای زیارتی و سیاحتی،خدمات بهاشتی و درمانی و سایر موارد
7.نظارت بر طبقه بندی و بایگانی مکاتبات،آیین نامه ها،قوانین و مقررات، بخشنامهها و سایر دستورالعملهای مربوط به پژوهشگاه
8.انجام سایر امور محوله